Praktijktips voor Telefonische Verkoop

Telemarketing

Interesse in deze en overige Tools?

Meld u aan als gebruiker en krijgt onbeperkt toegang tot deze financiële portal.

Telefonische verkoop gaat niet alleen om vaardigheden, maar start vooral met de juiste mindset. Tijdens telefonische acquisitie kan je gemakkelijk ontmoedigd raken. Niet alleen door het belresultaat. Maar ook wanneer het belgesprek niet soepel verloopt.

Let op de volgende aandachtspunten als u de praktijk van uw telefonische verkoop succesvoller wilt maken. De tools in het besloten gedeelte van deze portal ondersteunen u via uitleg en praktijkondersteuning.

Aandachtspunt 1
Het zorgen voor een pakkende openingszin als u iemand belt die u nog niet kent.

Aandachtspunt 2
Ervoor zorgen dat uw klant of prospect in de zogenoemde ‘JA’-MODUS’ komt. En daarmee dus de neiging krijgt om met JA te antwoorden.

Aandachtspunt 3
De snelheid van afhandelen van telefoontjes bij inbound

Aandachtspunt 4
Het zoveel mogelijk proberen om van een verkoopgesprek aan de telefoon een menselijk gesprek te maken.

Aandachtspunt 5
Zorgen voor een bepaalde sfeer tijdens het telefoongesprek: Glimlachen tijdens het bellen.
Wie glimlacht tijdens het telefoneren komt vriendelijker over.

Praktijktips voor Telemarketing

Dit deel is afgeschermd

Word een betalende gebruiker en krijg direct toegang!

Interesse in deze en overige Tools?

Meld u aan als gebruiker en krijgt onbeperkt toegang tot deze financiële portal.

Item added to cart.
0 items - 0,00