Opvolging Telefonische Verkoop

Telemarketing

Interesse in deze en overige Tools?

Meld u aan als gebruiker en krijgt onbeperkt toegang tot deze financiële portal.

In de telemarketing opvolging van een binnengekomen lead is het belangrijk om er achter te komen in welke fase van het aankoopproces de toekomstige klant zich bevindt. Op deze manier kan gericht de volgende stap worden gezet. Het gaat immers om effectiviteit.

Koude acquisitie is niet waarvoor menig ondernemer warm loopt. Het koud bellen of mailen van klanten brengt vaak toch best wat druk met zich mee. En dat is jammer, want koude acquisitie kan dé manier zijn om snel aan nieuwe klanten te komen. Mits u zorgt voor een goede opvolging.

Het verkoopproces is over het algemeen op te delen in diverse fasen. Met het accorderen van de offerte als een van de meest concrete succespunten. Na het versturen van de offerte maken veel bedrijven de fout om een lange stilte te laten vallen. Door middel van correcte telefonische opvolging wordt de kans op een succesvol verkoopproces aanzienlijk vergroot.

Tools Opvolging Telefonische Verkoop

De tools die behoren bij dit onderdeel helpen u om de opvolging beter te organiseren en uit te voeren.

Dit deel is afgeschermd

Word een betalende gebruiker en krijg direct toegang!

 

Interesse in deze en overige Tools?

Meld u aan als gebruiker en krijgt onbeperkt toegang tot deze financiële portal.

Item added to cart.
0 items - 0,00