Marketing van Telefonische Verkoop

Telemarketing

Interesse in deze en overige Tools?

Meld u aan als gebruiker en krijgt onbeperkt toegang tot deze financiële portal.

Telefonische acquisitie heeft een slechte naam bij consumenten en wellicht ook bij bedrijven. Degene die wordt gebeld is lang niet altijd blij met uw telefoontje. Vergelijk dat eens met de verkoop via internet (webshop). Kopers kijken gemiddeld naar vijf pagina’s van een website voordat ze zelf contact opnemen met een bedrijf. Bij telefonische verkoop ligt dat heel anders, afhankelijk van het doel waarvoor u belt. Is dat afspraken maken bij nieuwe klanten, nabellen van potentiële klanten of direct een product verkopen?

Is uw marketing van de telefonische acquisitie goed voor elkaar om gekwalificeerde leads te krijgen? Telefonische verkoop vraagt om een goede voorbereiding. Door u goed voor te bereiden geeft u aan dat u de ander serieus neemt. Dat betekent dat u zich als telemarketeer verdiept in de persoon en in het bedrijf waar deze werkt. Laat zien dat u graag investeert in een goede relatie, ook als daar nog niet direct iets tegenover staat.

Tips en Adviezen voor een goede voorbereiding

In het besloten gedeelte van deze portal vindt u verschillende adviezen en tips voor een goede voorbereiding van uw telemarketing.

Dit deel is afgeschermd

Word een betalende gebruiker en krijg direct toegang!

Interesse in deze en overige Tools?

Meld u aan als gebruiker en krijgt onbeperkt toegang tot deze financiële portal.

Item added to cart.
0 items - 0,00