Evalueren Telefonische Verkoop

Telemarketing

Interesse in deze en overige Tools?

Meld u aan als gebruiker en krijgt onbeperkt toegang tot deze financiële portal.

Na afloop van uw belactie is het belangrijk om na ieder telefoongesprek te evalueren. Wat kon er beter aan het gesprek? Wat deed ik juist goed? Heb ik mijn doel bereikt? Hoe kan ik mijn doel de volgende keer wel bereiken? Schrijf verbeterpunten op, dan gebruik je ze sneller in je gesprek.

Tools voor Evaluatie van Telefonische Acquisitie

In het besloten gedeelte van deze portal vindt u een aantal tools die u kunnen helpen bij het evalueren van uw telefonische acquisitie. Onder meer een Handleiding Persoonlijk bellen en Tips voor verbeterde Telefonische Verkoop,

Dit deel is afgeschermd

Word een betalende gebruiker en krijg direct toegang!

Interesse in deze en overige Tools?

Meld u aan als gebruiker en krijgt onbeperkt toegang tot deze financiële portal.

Item added to cart.
0 items - 0,00