Tool voor het verzenden van Persberichten

Communicatie

Interesse in deze en overige Tools?

Meld u aan als gebruiker en krijgt onbeperkt toegang tot deze financiële portal.

Journalisten, kranten en bladen ontvangen honderden persberichten per dag. Hoe zorgt u ervoor dat uw persbericht wordt gelezen? En dat journalisten er vervolgens ook iets mee doen?

Met deze Tool voor het verzenden van persberichten kunt u zowel gratis als betaald uw persberichten verzenden of laten verzenden.

Bijvoorbeeld een persbericht zelf op internet plaatsen: de tool bevat een aantal sites waarmee u gratis en betaald een persbericht kan publiceren en verspreiden.

Persberichten versturen met een gericht doel
Persberichten verspreiden net zoals het schieten met hagel is niet aan te bevelen. Want elke redacteur wil unieke berichten voor het eigen medium. Elke verslaggever is graag de eerste en de enige die een bericht plaatst. Als je dus media aandacht wil, moet je slim zijn.

In plaats van je persbericht naar zo veel mogelijk media te versturen, is het aan te bevelen om selectief te zijn. Stuur je persbericht alleen naar het belangrijkste medium. Kies voor het medium op basis van de doelgroep. Immers, het medium dat dezelfde doelgroep heeft als jij, is altijd het belangrijkst. Hebben verschillende media dezelfde doelgroep? Kies dan de grootste.

Dit deel is afgeschermd

Word een betalende gebruiker en krijg direct toegang!

Interesse in deze en overige Tools?

Meld u aan als gebruiker en krijgt onbeperkt toegang tot deze financiële portal.

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items - 0,00