Opvolging van een persbericht

Automatisering - ICT

Interesse in deze en overige Tools?

Meld u aan als gebruiker en krijgt onbeperkt toegang tot deze financiële portal.

Het versturen en opvolgen van een persbericht lijkt achterhaald. Waarom worden er nog zoveel persberichten verzonden? Dat moet een reden hebben. Een persbericht blijft van belang, zeker als er een goede opvolging plaatsvindt. Hoe en wat is een goede opvolging?

Bellen met een goed product naar mensen die daar wel oren naar hebben is een stuk gemakkelijker dan bellen voor een slecht product of een slechte dienst. Bellen naar mooie klanten met geweldige producten belt een stuk relaxter.

Essentie van en goede opvolging
De opvolging van uw persbericht is helaas meestal niet zo gemakkelijk als u wel zou willen. In principe zit geen enkele journalist te wachten op uw telefoontje. Zorg voor een goed verhaal en breng dat verhaal met overtuiging.

Essentie van het opvolgen van een persbericht: Willen weten of uw persbericht voor de ontvanger reden is om actie te ondernemen. Bij opvolging van uw persbericht moet u als het ware het gevoel krijgen dat u leuk en belangrijk nieuws hebt waarover in de media moet worden geschreven. Alleen beseft die ander dat nog niet.

Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Bel alleen met mediarelaties als u oprecht gelooft dat u ze kunt helpen aan een relevant verhaal. Dat is de essentie van het goed nabellen van een persbericht. Voor de rest gaat het om handige hulpmiddelen die u kunnen helpen bij het opvolgen van een persbericht.

Namelijk:
– Een Leidraad Opvolgen van een persbericht
– Tien Tips voor het opvolgen van een persbericht
– Eerst bellen, dan een persbericht versturen

Dit deel is afgeschermd

Word een betalende gebruiker en krijg direct toegang!

Interesse in deze en overige Tools?

Meld u aan als gebruiker en krijgt onbeperkt toegang tot deze financiële portal.

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items - 0,00